کاشت ابرو در ارومیه

کاشت مو و کاشت ابرو در ارومیه با کادری مجرب و جدیدترین متد روز دنیا
کاشت ابرو در ارومیه

اُرومیّه یکی از کلان‌شهرهای ایران، مرکز استان آذربایجان غربی و شهرستان ارومیه در شمال غربی ایران که در منطقه آذربایجان واقع شده‌است. این شهر، دهمین شهر پرجمعیت ایران و دومین شهر پرجمعیت منطقهٔ شمال‌غرب ایران به‌شمار می‌آید. ارومیه با ۱۳۳۲ متر ارتفاع در غرب دریاچه ارومیه، در دامنه کوه سیر و در میان دشت ارومیه قرار گرفته‌است. هوای ارومیه در تابستان نسبتاً گرم و در زمستان سرد است.

در سده‌های گذشته رخدادها و حوادث متعددی از قبیل اشغال توسط عثمانی‌ها و روس‌ها را تجربه کرده‌است. این شهر به سبب موقعیت مناسب که در میان شاه‌راه ارتباطی قفقاز، میان‌رودان و آسیای صغیر داشته در گذشته از مراکز تجاری منطقه به‌شمار می‌رفته‌است. نقل مهم‌ترین سوغات ارومیه است.

ارومیه به عنوان شهر دارای اولین بیمارستان به شیوه نوین، نخستین مرکز آموزش پزشکی، اولین مدرسه به شیوه نوین، اولین شبکه تلویزیون محلی، اولین نشریه محلی در ایران، بوده‌است.

کاشت ابرو یکی از پرطرفدارترین و موثرترین این روش‌ها است که به افراد کمک می‌کند که ابروهایی کاملا طبیعی و خوش‌فرم داشته باشند. شاید این‌طور به نظر برسد که این روش تنها روشی برای پرپشت و زیباتر کردن ابروهای خانم‌ها است؛

اما باید بدانید که با وجود اینکه خانم‌ها نسبت به استفاده از آن علاقه بیشتری نشان می‌دهند، آقایان نیز ازجمله مشتری‌های پر و پا قرص کاشت ابرو هستند. چراکه زیبایی زن و مرد نمی‌شناسد و همه افراد به داشتن ابروهایی زیبا و خوش‌فرم علاقه دارند.


کاشت ابرو در ارومیه

روی خط سلامتی باشید...

یک مشاوره تخصصی رایگان هدیه ما به شما،
فقط کافیست فرم زیر را تکمیل و ارسال کنید...


کلینیک لاله کاشت ابرو

مقالات کاشت ابرو و کاشت مو


کلینیک زیبایی لاله

تماس با ما

  • شعبه 1 : تهران، سعادت آباد، بالاتر از میدان کتاب، بلوار فرحزادی، پلاک 115، طبقه دوم

  • شعبه 2 : تهران، نیاوران، چهارراه مژده، خیابان مصطفی مقدسی، جنب داروخانه نجفیان

  • تلفن : 22084007-21(98+)

  • پشتیبانی آنلاین : 09128729266

  • ایمیل : info [@] cliniclaleh.com

طراحی سایت از آشیانه پارس

کلیه حقوق مادی و معنوی این وبسایت متعلق به درمانگاه تخصصی پوست و مو لاله میباشد.
طراحی و بهینه سازی سایت از آشیانه پارس