کاشت ابرو در قزوین

کاشت مو و کاشت ابرو در قزوین با کادری مجرب و جدیدترین متد روز دنیا
کاشت ابرو در قزوین

قَزوین یکی از شهرهای ایران است که در قسمت مرکزی این کشور واقع شده و در گذشته برای مدتی پایتخت ایران نیز بوده‌ است. شهر قزوین، مرکز استان قزوین، در بلندای ۱٬۲۷۸ متری از سطح دریا واقع شده‌ است. تاریخچه و ریشه شهر قزوین به دوران ساسانیان باز می‌گردد زمانی که به دستور شاپور پادشاه ساسانی رونق یافت. قزوین شاه‌راه اقتصادی جاده ابریشم، سال‌ها محل گذر تجار و بازرگانانی بود که کالاهای خود را از شرق به غرب می‌بردند.قزوین در زمان حکومت صفوی ۵۷ سال پایتخت ایران بوده و از همین رو دارای اماکن و موزه‌های تاریخی بسیاری است.قزوین پایتخت بزرگ خوشنویسی ایران است و از جمله خوشنویسان معروف خط پارسی می‌توان به میرعماد قزوینی اشاره کرد.

قزوین از نظر تعداد اثر تاریخی رتبه نخست در ایران و سوم در جهان را دارد، که از این آثار کهن و باستانی گوناگون می‌توان قلعه سمیران، کاروان‌سرای سعدالسلطنه، مسجد جامع قزوین، میمون قلعه، حمام قجر، آب انبار سردار، پیغمبریه، کاخ چهل‌ستون، امامزاده حسین و خیابان سپه (اولین خیابان ایران) نام برد.

کاشت ابرو یکی از پرطرفدارترین و موثرترین این روش‌ها است که به افراد کمک می‌کند که ابروهایی کاملا طبیعی و خوش‌فرم داشته باشند. شاید این‌طور به نظر برسد که این روش تنها روشی برای پرپشت و زیباتر کردن ابروهای خانم‌ها است؛

اما باید بدانید که با وجود اینکه خانم‌ها نسبت به استفاده از آن علاقه بیشتری نشان می‌دهند، آقایان نیز ازجمله مشتری‌های پر و پا قرص کاشت ابرو هستند. چراکه زیبایی زن و مرد نمی‌شناسد و همه افراد به داشتن ابروهایی زیبا و خوش‌فرم علاقه دارند.


کاشت ابرو در قزوین

روی خط سلامتی باشید...

یک مشاوره تخصصی رایگان هدیه ما به شما،
فقط کافیست فرم زیر را تکمیل و ارسال کنید...


کلینیک لاله کاشت ابرو

مقالات کاشت ابرو و کاشت مو


کلینیک زیبایی لاله

تماس با ما

  • شعبه 1 : تهران، سعادت آباد، بالاتر از میدان کتاب، بلوار فرحزادی، پلاک 115، طبقه دوم

  • شعبه 2 : تهران، نیاوران، چهارراه مژده، خیابان مصطفی مقدسی، جنب داروخانه نجفیان

  • تلفن : 22084007-21(98+)

  • پشتیبانی آنلاین : 09128729266

  • ایمیل : info [@] cliniclaleh.com

طراحی سایت از آشیانه پارس

کلیه حقوق مادی و معنوی این وبسایت متعلق به درمانگاه تخصصی پوست و مو لاله میباشد.
طراحی و بهینه سازی سایت از آشیانه پارس