کاشت ابرو در کرج

کاشت مو و کاشت ابرو در کرج با کادری مجرب و جدیدترین متد روز دنیا
کاشت ابرو در کرج

کَرَج ، مرکز استان البرز، مرکز شهرستان کرج و یکی از کلان‌شهرهای ایران است. کلان‌شهر کرج نیز بیست و دومین کلان‌شهر پرجمعیت خاورمیانه است.

کرج در کوهپایه‌های البرز مرکزی با وسعت ۱۶۰ کیلومتر مربع قرار دارد. کرج تا قبل از تشکیل استان البرز در سال ۱۳۸۹ جزو استان تهران بود؛ با تشکیل استان البرز کرج به عنوان مرکز استان البرز قرار گرفت.
این شهر به علت موقعیت جغرافیایی مناسب، داشتن شهرک‌های صنعتی ، موقعیت اقتصادی و همجواری با کلانشهر تهران بسیار مهاجرپذیر است. کرج پس از تهران بزرگ‌ترین شهر مهاجرپذیر ایران است و به همین دلیل به آن لقب «ایران کوچک» داده شده‌است. همچنین جمعیت این شهر نسبت به سایر شهرهای بزرگ ایران جوان‌تر است، و بالاترین میزان رشد موالید یا زاد و ولد را به خود اختصاص داده‌است. این شهر در میان کلان‌شهرهای ایران با رشد جمعیت سالانهٔ ۴/۷ درصد یکی از بالاترین رشد جمعیت را دارد.

کاشت ابرو یکی از پرطرفدارترین و موثرترین این روش‌ها است که به افراد کمک می‌کند که ابروهایی کاملا طبیعی و خوش‌فرم داشته باشند. شاید این‌طور به نظر برسد که این روش تنها روشی برای پرپشت و زیباتر کردن ابروهای خانم‌ها است؛

اما باید بدانید که با وجود اینکه خانم‌ها نسبت به استفاده از آن علاقه بیشتری نشان می‌دهند، آقایان نیز ازجمله مشتری‌های پر و پا قرص کاشت ابرو هستند. چراکه زیبایی زن و مرد نمی‌شناسد و همه افراد به داشتن ابروهایی زیبا و خوش‌فرم علاقه دارند.


کاشت ابرو در کرج

روی خط سلامتی باشید...

یک مشاوره تخصصی رایگان هدیه ما به شما،
فقط کافیست فرم زیر را تکمیل و ارسال کنید...


کلینیک لاله کاشت ابرو

مقالات کاشت ابرو و کاشت مو


کلینیک زیبایی لاله

تماس با ما

  • شعبه 1 : تهران، سعادت آباد، بالاتر از میدان کتاب، بلوار فرحزادی، پلاک 115، طبقه دوم

  • شعبه 2 : تهران، نیاوران، چهارراه مژده، خیابان مصطفی مقدسی، جنب داروخانه نجفیان

  • تلفن : 22084007-21(98+)

  • پشتیبانی آنلاین : 09128729266

  • ایمیل : info [@] cliniclaleh.com

طراحی سایت از آشیانه پارس

کلیه حقوق مادی و معنوی این وبسایت متعلق به درمانگاه تخصصی پوست و مو لاله میباشد.
طراحی و بهینه سازی سایت از آشیانه پارس