کاشت ابرو در گیلان

کاشت مو و کاشت ابرو در گیلان با کادری مجرب و جدیدترین متد روز دنیا
کاشت ابرو در گیلان

گیلان، یکی از استان‌های شمالی ایران به مرکزیت کلانشهر رشت است. دربارهٔ نام گیلان و معانی واژهٔ گیل، نظرات متفاوتی ابراز شده‌است. لغت‌نامه دهخدا، واژهٔ گیلان را برگرفته از «گیل»، به‌اضافهٔ پسوند مکان «ان»، به معنای محل سکونت گیل‌ها دانسته و افزوده‌است که صورت این واژه در زبان پهلوی، گِلان (Gelan) و نزد یونانی‌ها گِلای (Gelae) بوده‌است.

کلانشهر رشت با داشتن ۴۶ درصد جمعیت کل استان، مرکز و پرجمعیت‌ترین شهر شمال کشور و یازدهمین شهر پرجمعیت ایران است. از دیگر شهرهای پرجمعیت این استان می‌توان به ترتیب به شهرهای بندر انزلی، مهم‌ترین بندر ایرانی در حاشیه دریای خزر لاهیجان، لنگرود، تالش، رودسر، بندر آستارا، صومعه سرا و اشاره کرد.

طبیعت گیلان، پوشیده از جنگل و دارای آب و هوای معتدل و مرطوب است. این استان شامل مناطق سرسبز شمال غربی رشته‌کوه البرز و بخش غربی کرانه‌های جنوبی دریای خزر است.

کاشت ابرو یکی از پرطرفدارترین و موثرترین این روش‌ها است که به افراد کمک می‌کند که ابروهایی کاملا طبیعی و خوش‌فرم داشته باشند. شاید این‌طور به نظر برسد که این روش تنها روشی برای پرپشت و زیباتر کردن ابروهای خانم‌ها است؛

اما باید بدانید که با وجود اینکه خانم‌ها نسبت به استفاده از آن علاقه بیشتری نشان می‌دهند، آقایان نیز ازجمله مشتری‌های پر و پا قرص کاشت ابرو هستند. چراکه زیبایی زن و مرد نمی‌شناسد و همه افراد به داشتن ابروهایی زیبا و خوش‌فرم علاقه دارند.


کاشت ابرو در گیلان

روی خط سلامتی باشید...

یک مشاوره تخصصی رایگان هدیه ما به شما،
فقط کافیست فرم زیر را تکمیل و ارسال کنید...


کلینیک لاله کاشت ابرو

مقالات کاشت ابرو و کاشت مو


کلینیک زیبایی لاله

تماس با ما

  • شعبه 1 : تهران، سعادت آباد، بالاتر از میدان کتاب، بلوار فرحزادی، پلاک 115، طبقه دوم

  • شعبه 2 : تهران، نیاوران، چهارراه مژده، خیابان مصطفی مقدسی، جنب داروخانه نجفیان

  • تلفن : 22084007-21(98+)

  • پشتیبانی آنلاین : 09128729266

  • ایمیل : info [@] cliniclaleh.com

طراحی سایت از آشیانه پارس

کلیه حقوق مادی و معنوی این وبسایت متعلق به درمانگاه تخصصی پوست و مو لاله میباشد.
طراحی و بهینه سازی سایت از آشیانه پارس