کدام روش کاشت ابرو بهترین انتخاب است؟

30 آذر 1401
کدام روش کاشت ابرو بهترین انتخاب است؟

کاشت ابرو می­تواند به روش­های مختلفی انجام شود. جالب است بدانید که این روش­ها تفاوت زیادی با یکدیگر ندارند و تفاوتشان در جزییات است. این جزییات، با این که کم هستند اما می­توانند در عوارض و نتیجه نهایی کار شما تاثیر بگذارند. به همین دلیل است که پزشک معالج با دقت زیادی روش جراحی شما را انتخاب خواهد کرد و به­ دقت آن را مورد بررسی قرار خواهد داد. در این مقاله همراه ما باشید تا انواع روش کاشت ابرو را به شما توضیح دهیم و بررسی کنیم که چگونه باید بهترین روش برای کاشت را انتخاب کرد. همچنین می توانید نمونه های کاشت ابرو را در کلینیک لاله ببینید.

انواع روش­های کاشت ابرو

کاشت، دارای سه روش کلی است و این سه روش نیز هر کدام سه مرحله اصلی دارند. در مرحله اول فرم ابرو مشخص خواهد شد. در مرحله دوم برداشت گرافت­ها صورت می­پذیرد و در مرحله آخر گرافت­ها داخل حفره­های ایجاد شده در ابرو کاشته می­شوند.

مرحله دوم و سوم کاملا به‌نظر و عملکرد پزشک وابسته هستند. در ادامه 3 روش اصلی کاشت را به شما توضیح خواهیم داد.

روش FUT

قدیمی‌ترین روش کاشت ابرو FUT نام دارد. فولیکول­ ها در این روش به شکل نواری برداشته می­شوند و نوار­ها در شرایط آزمایشگاهی به فولیکول­ های تکی تقسیم خواهند شد. اگر در این مرحله اشتباهی صورت بگیرد، فولیکول از بین خواهد رفت و دیگر قابل استفاده نخواهد بود. در این روش، کاشت به­وسیله سوزن­های بسیار نازکی انجام خواهد شد و گرافت­ها در جای مناسب خود کاشته می­شوند.

دوره نقاهت این روش از همه روش­ها کوتاه­تر است و زخم و تورم بسیار کمی به ­جا خواهد گذاشت. نکته منفی آن این است که برداشتن فولیکول ­ها در این روش، زمان زیادی می­طلبد.

روش FUE

در این روش کاشت ابرو، جدید سعی شده که ایرادات FUT حل شود و ما با نحوه برداشت فولیکول متفاوتی طرف باشیم. ضمن آنکه برداشت فولیکول نیز با دقت بسیار زیادی و با قطری کمتر از یک میلی­کمتر انجام خواهد شد که کمترین آسیب به پوست بانک مو برسد. سایر مراحل کاملا شبیه روش قبلی است، اما در این روش به شکل بهتری فولیکول­ ها برداشته می­شوند.

روش SUT

به لحاظ روش کار، SUT تفاوتی با دیگر روش­ها ندارد. تفاوت اصلی آن در این است که روشی جدید­تر بوده و برای انجام آن از دستگاه­های به‌روز استفاده می­شود. در نتیجه کمترین عوارض را دارد. مدت برداشتن فولیکول­ها کوتاه است و آسیبی به پوست بانک مو نمی­رسد. این روش بدون درد و زخم بوده و نتیجه کاشت ابرو نسبت به دیگر روش­ها طبیعی­تر است.

 بهترین روش کاشت ابرو

چه افرادی از انجام کاشت ابرو منع هستند؟

افرادی که دارای بانک موی مناسبی نیستند نمی­توانند این جراحی را انجام دهند. بانک مو مهم­ترین جزء کاشت است و بدون آن امکان انجام این عمل نیست. افرادی که دارای سنین بالا هستند نیز به‌دلیل اینکه بیشتر مو­هایشان سفید است، نمی­توانند کاشت انجام دهند چراکه بانک مو مناسبی ندارند.

برخی از افراد ممکن است به‌ دلیل بیماری­ های زمینه ­ای نتوانند کاشت انجام دهند، البته این موضوع باید توسط پزشک مستقر در کلینیک زیبایی لاله بررسی و میزان کنترل بیماری و حد فراگیری، تایید گردد.

کدام روش کاشت بهتر است؟

بهترین روش کاشت، توسط پزشک با توجه به شرایط شما انتخاب خواهد شد و برتری این روش­ها بسته به موقعیت ممکن است متفاوت باشد. از جنبه بررسی عوارض، روش SUT کمترین عوارض را داراست، اما دکتر شما ممکن است روش دیگری پیش بگیرید که آن روش برای شما عوارض کمتری هم داشته باشد.

برای اینکه بهترین راهکار کاشت ابروی طبیعی را داشته باشید، کافی­ است با بخش تماس کلینیک زیبایی لاله حاصل کنید. این کلینیک به شما مشاوره­ های لازم برای کاشت را توسط افراد متخصص این حوزه ارائه خواهد کرد. از طریق پرکردن فرم مخصوص، می­توانید راهنمایی­ های لازم را دریافت کنید.

جمع ­بندی

برای انجام کاشت ابرو طبیعی، به بهترین روش کافی­است به بهترین کلینیک ­های زیبایی مراجعه کنید. پزشک شما با توجه به شرایط پوستی و چکاپ کلی بدن روش نهایی کاشتن ابرو را انتخاب خواهد کرد. برخی از روش­های پیشرفته ممکن است بر روی پوست و موی شما تاثیر عکس بگزارند و روش­های قدیمی برای شما بهتر باشند.

پس روش انتخابی پزشک خود را بپذیرید و برای روش­های جدید اصرار نکنید، چراکه ممکن است سلامت شما را به خطر بیاندازد. کلینیک لاله آماده ارائه هرگونه خدمت به شکل تخصصی در زمینه کاشت مو و ابرو است. می­توانید پیش از هر اقدامی، با پزشک خود مشورت کنید. هخمچنین میتوانید با ارسال درخواست مشاوره از یک مشاوره تخصصی رایگان بهره مند شوید.



اولین هدف ما، کیفیت بالای خدمات می باشد و امیدواریم در راه حفظ و ارتقاء کیفیت همواره از راهنمایی و پشتیبانی مشتریان خود برخوردار باشیم.

کلینیک زیبایی لاله

تماس با ما

  • شعبه 1 : تهران، سعادت آباد، بالاتر از میدان کتاب، بلوار فرحزادی، پلاک 115، طبقه دوم

  • شعبه 2 : تهران، نیاوران، چهارراه مژده، خیابان مصطفی مقدسی، جنب داروخانه نجفیان

  • تلفن : 22084007-21(98+)

  • پشتیبانی آنلاین : 09128729266

  • ایمیل : info [@] cliniclaleh.com

طراحی سایت از آشیانه پارس

کلیه حقوق مادی و معنوی این وبسایت متعلق به درمانگاه تخصصی پوست و مو لاله میباشد.
طراحی و بهینه سازی سایت از آشیانه پارس