بهترین پزشکان کاشت ابرو در سعادت آباد تهران

06 اسفند 1401
بهترین پزشکان کاشت ابرو در سعادت آباد تهران

کاشت ابرو، یکی از روش­های زیبایی است که قدمت زیادی هم دارد. با استفاده از این روش شما از شر ابروی مصنوعی به وسیله مداد آرایشی و دیگر ابزار­ها راحت خواهید شد. اما یک نکته مهم در این باره وجود دارد. آن هم این است که پزشک جراح، تا چه اندازه در نتیجه کاشت موثر است؟ بسیاری فکر می­کنند که تنها کاشت برای­شان کافی است و تمام پزشکان به یک شیوه و راه، این کار را انجام می­دهند. درحالی که اصلا اینطور نیست. پزشک جراح می­تواند در نتیجه نهایی کار و همچنین عوارض احتمالی جراحی تاثیرگذار باشد.

بهترین پزشکان کاشت ابرو را چگونه انتخاب کنیم؟

در زمینه کاشت ابرو، یکی از چیز­هایی که برای متقاضیان اهمیت دارد پزشک و دکتر کاشت است. ما همیشه دوست داریم بهترین­ها را برای انجام امور خود انتخاب کنیم. اگر به­ دنبال بهترین پزشکان تهران هستید باید به ­دنبال بهترین مجموعه های زیبایی و کلینیک­ های معتبر هم بگیرید. چرا که این مجموعه ­ها همواره سعی دارند، بهترین پزشکان را جذب کنند و با تیم متخصص خود روز به‌روز به تعداد متقاضیان بیافزایند. کلینیک زیبایی لاله به عنوان پیشروترین مجموعه کاشت ابرو در ایران، این افتخار را دارد که با بزرگترین و مجرب ترین پزشکان این حوزه همکاری موثر دارد.

انتخاب پزشک چه تاثیری در نتیجه کار ما خواهد داشت؟

نکته اصلی درباره کاشت مو، انتخاب فولیکول مو است که از بانک مو به ­دست می­آید. ممکن است که فرم ابرو به دست مراجعه­ کننده تعیین شود، اما انتخاب گرافت و کاشت ابرو، کاملا بر عهده پزشک است.

به همین منظور اگر گرافت مناسبی انتخاب نشود (گرافتی که دارای مقادیر پایینی از فولیکول است) یا این گرافت­ها به شکل غلطی یا در زاویه نادرست کاشته شوند، کل جراحی، بی حاصل خواهد شد و نتیجه مطلوبی نخواهیم گرفت.

به همین دلیل است که بیشتر افراد توصیه می­کنند برای کاشت مو و ابرو درباره پزشک و کلینیک زیبایی خود تحقیقات جامعی به­ عمل بیاورید.

content 14

آیا انتخاب پزشک در عوارض جانبی هم تاثیر خواهد گذاشت؟

کاشت ابروی طبیعی و کاشت مو یک نوع جراحی است. پس طبیعی است که مقداری عوارض مثل تورم، قرمزی پوست، خارش و ... داشته باشد. اما اگر پزشک مناسبی برای جراحی خود انتخاب نکنید، قطعا این عوارض بیشتر و شدید­تر خواهد بود.

پزشکی که مهارت کافی ندارد، می­تواند به رگ­های عصبی شما در ناحیه ابرو آسیب بزند، التهاب و ورم­های سنگین به­ وجود بیاورد و باعث بروز مشکلاتی از این دست شود. با مراجعه به پزشکان معتبر، قطعا چنین مشکلی گریبان شما را نخواهد گرفت و جراحی با موفقیت و کمترین عوارض به پایان خواهد رسید.

یک پزشک خوب برای کاشت ابرو دارای چه ویژگی­ هایی است؟

یک پزشک خوب، برای جراحی کاشت ابرو دارای دقت کافی ­است و به تمام جزییات توجه می­کند. او باید فولیکول­ها را به دقت بردارد چراکه اگر آنها حین برداشت آسیب ببینند، دیگر قابل استفاده نخواهند بود.  برداشتن گرافت همواره دارای خطر است و می­تواند به رگ­های خونی پشت گوش و سر آسیب برساند. پزشک متخصص باید کمترین آسیب را به این ناحیه وارد کند.

یک پزشک ماهر و باتجربه، قبل از انجام جراحی مشاوره­ های لازم درباره چگونگی کار و فرم نهایی انجام خواهد داد تا بعدا مشکلی پیش نیاید. پزشک باید با ارزیابی شرایط جسمی شما بهترین روش را انتخاب کند و بر اساس آن عمل نماید. روش­های مختلفی برای کاشت ابرو وجود دارد. بهترین روش توسط پزشک مشخص خواهد شد.

پزشکان بر اساس تجربه خود دستمزد می­گیرند؟

نرخ کاشت ثابت است و هر کسی نمی­تواند برای خود نرخ مشخص کند. قیمت این کار، بر اساس تعداد و ضخامت گراف­ت ها با استفاده از نرخ مصوب وزارت بهداشت محاسبه می­شود.  درباره هزینه می­توانید قبل از انجام جراحی با کلینیک زیبایی مورد نظر خود مشاوره کنید و از جزییات موضوع مطلع شوید.

جمع ­بندی

برای انجام کاشت ابرو و مو، کلینیک تخصصی زیبایی لاله در خدمت شما خواهد بود. بهترین پزشکان سعادت آباد در مجموعه ما آماده خدمت­ رسانی به ­شما هستند. اگر قصد انجام این جراحی زیبایی را دارید، پیشنهاد می­کنیم  با پر کردن فرم مشاوره رایگان با ما تماس بگیرید.

مجموعه زیبایی لاله، کیفیت خود را تضمین می­کند. در نظر داشته باشید که ابرو یکی از اجزای مهم صورت است. پس زیبایی آن را به دست هر کسی نسپارید.



اولین هدف ما، کیفیت بالای خدمات می باشد و امیدواریم در راه حفظ و ارتقاء کیفیت همواره از راهنمایی و پشتیبانی مشتریان خود برخوردار باشیم.

کلینیک زیبایی لاله

تماس با ما

  • شعبه 1 : تهران، سعادت آباد، بالاتر از میدان کتاب، بلوار فرحزادی، پلاک 115، طبقه دوم

  • شعبه 2 : تهران، نیاوران، چهارراه مژده، خیابان مصطفی مقدسی، جنب داروخانه نجفیان

  • تلفن : 22084007-21(98+)

  • پشتیبانی آنلاین : 09128729266

  • ایمیل : info [@] cliniclaleh.com

طراحی سایت از آشیانه پارس

کلیه حقوق مادی و معنوی این وبسایت متعلق به درمانگاه تخصصی پوست و مو لاله میباشد.
طراحی و بهینه سازی سایت از آشیانه پارس