رنگ کردن ابرو بعد از کاشت | زمان مناسب و مراقبت ها

03 دی 1401
رنگ کردن ابرو بعد از کاشت | زمان مناسب و مراقبت ها

ابروها یکی از عناصری هستند که در زیبایی چهره افراد، تاثیر بسیاری دارند. ابروها یکی از حساس‌ترین اجزای صورت نیز هستند. چرا که عواملی چون کاهش وزن، افزایش سن، مصرف داروهای خاص یا استفاده مکرر از لوازم آرایشی بر حجم آن‌ها تاثیر می‌گذارد و باعث می‌شوند ابروها دچار ریزش شوند. ریزش ابروها نیز تاثیر بسیاری روی چهره دارد و باعث می‌شود تا صورت شما مانند گذشته جذاب و زیبا نباشد. یکی از روش‌های دائمی که برای پرپشت شدن ابروها وجود دارد؛ کاشت ابرو است. شاید فکر کنید که این روش نیز مانند تتو به گونه‌ای است که نتوان تغییراتی مثل رنگ کردن ابرو را انجام داد.

ابروهایی طبیعی و دائمی با کاشت ابرو

شاید شما نیز افرادی را دیده باشید که بیشتر حجم ابروهای خود را از دست داده‌اند ولی حالا ابروهای خوش حالت و طبیعی دارند. حتی افرادی که از ابتدای تولدشان ابروهای کم حجمی داشته‌اند و الان که سنشان بالاتر رفته است، ابروهای آن‌ها پرحجم و زیبا شده است. راز زیبایی ابروهای همه این افراد یکی است و آن کاشت ابرو است.

در این عمل زیبایی، ابروهایی که کاشته‌اید؛ دقیقا مانند ابروهای خودتان و حتی زیباتر از قبل می‌شود. ابروهای کاشته شده، قابلیت رشد و تغییر حالت دارند و ویژگی استفاده از این روش، همین طبیعی بودن است. برخلاف ابروهای تتو شده که رنگ ثابتی دارند و نمی‌توان رنگ آن‌ها را تغییر داد؛ رنگ کردن ابرو کاشت امکان‌پذیر است و می‌توانید مطابق با سلیقه خود رنگ ابروهایتان را تغییر دهید.

روند کاشت ابرو

 اگر در مورد روند کاشت ابرو نیز سوال برایتان پیش آمده باید بگوییم که روش آن بدین صورت است که ابتدا باید یک برش نواری شکل در پشت سر زده شود تا بتوان فولیکول‌ها را از آن قسمت برداشت. پس از این مرحله با استفاده از میکروسکوپ گرافت‌ها را تک‌به‌تک برمی‌دارند و به ابروها پیوند می‌زنند. همه این فرایند‌ها باید به دست پزشکان متخصص انجام شود.

گرافت‌های پیوندی در ابتدا ضعیف هستند و هنوز در جای خود تثبیت نشده‌اند و نیاز به مراقبت دارند. اگر مراقبت‌های لازم را به درستی و با دقت انجام دهید؛ قطعا نتیجه فوق‌العاده‌ای از این عمل خواهید گرفت. نکته مهمی که وجود دارد و ما در کلینیک زیبایی لاله به آن توجه ویژه‌ای داریم این است که گرافت‌های ابرو باید به گونه‌ای سر جای خود قرار بگیرند که پس از رشد مانند ابروی طبیعی باشند و حالت نرمال داشته باشند.

شرایط رنگ کردن ابروها پس از کاشت

خیلی از افراد علاقه دارند با رنگ کردن ابرو تغییراتی را در چهره خودشان ایجاد کنند. ابروهای کاشت شده نیز این قابلیت را دارند و می‌توان آن‌ها را رنگ کرد. اما رنگ­کردن آن‌ها شرایط خاصی دارد. اگر شما پیش از بهبود کامل زخم‌های پیوند ابرو اقدام به رنگ کردن آن‌ها بکنید، به گرافت‌ها آسیب وارد می‌شود و حتی ممکن است به خاطر فشاری که حین رنگ کردن به ابروها وارد شده است، پوستتان تحریک شود و شاهد ریزش گرافت‌ها باشید.

گرافت‌ها پس از کاشت، در حساس‌ترین حالت خود قرار دارند و باید از آن‌ها مراقبت شود تا تبدیل به ابروهای بی‌نقص و طبیعی شوند. همانطور که می‌دانید رنگ مو و ابرو حاوی مواد شیمیایی است و اگر این مواد را روی زخم باز بگذارید، قطعا دچار عوارض شدیدی چون سوزش، خارش و حتی عفونت می‌شوید. برای رنگ کردن ابروها باید تا زمان بهبودی کامل زخم‌ها صبر کنید.

رنگ کردن ابرو بعد از کاشت

برای رنگ کردن ابرو پس از کاشت چقدر صبر کنیم؟

مدت زمان بهبودی کاشت، در هر فرد متفاوت است و نمی‌توان تاریخ مشخصی را برای بهبودی کامل تعیین کرد. عواملی که در مدت زمان نقاهت تاثیر دارند شامل تعداد گرافت‌های پیوندی و سیستم ایمنی بدن فرد دریافت کننده است.

به طور تقریبی می‌توان گفت دوران نقاهت بین چند ماه تا یک سال به طول می‌انجامد. البته این بدان معنا نیست که شما باید یک سال برای رنگ کردن ابروهایتان صبر کنید. به طور متوسط پس از گذشت حدود 2 ماه از عمل کاشت ابرو؛ زخم‌ها بسته می‌شوند و می‌توانید بدون آسیب برای رنگ کردن اقدام کنید.

البته توصیه می‌کنیم تا زمان بهبودی کامل که ممکن است 6 تا 8 ماه به طول بیانجامد، صبر کنید و سپس ابروهایتان را رنگ کنید. ابروها تا سه ماه پس از کاشت ممکن است دچار ریزش شوند و مجدد رشد کنند و حالت طبیعی به خود بگیرند.

در نتیجه 2 الی 3 ماه پس از کاشت ابرو می‌توانید تغییراتی چون رنگ کردن و اصلاح ابرو را انجام دهید. توصیه می‌کنیم پیش از هر اقدامی با پزشک متخصص خود مشورت کنید. ما در کلینیک زیبایی لاله تمام اطلاعات لازم را در اختیار شما عزیزان قرار می‌دهیم تا بهترین نتیجه را از کاشت ابروی طبیعی داشته باشید.

نکته کلیدی در رنگ کردن ابرو

یکی از مهم‌ترین نکاتی که متخصصان ما در کلینیک لاله به مراجعه‌کنندگان خود گوشزد می‌کنند؛ درباره رنگ کردن ابروها پس از کاشت است. نکته‌ای که باید پیش از رنگ ابروها بدانید این است که رنگ‌های تیره‌تر آسیب کمتری به گرافت‌ها وارد می‌کنند و علت آن نیز استفاده از اکسیدان‌های ضعیف‌تر است.

بهتر آن است که ابتدا برای رنگ ابروهای خود از رنگ‌های تیره استفاده کنید و پس از ترمیم کامل زخم‌های کاشت؛ از رنگ‌های روشن استفاده کنید. کلینیک زیبایی لاله به عنوان مجهزترین کلینیک زیبایی همواره می‌کوشد تا بهترین نتایج را برای شما عزیزان رقم بزند و رضایت مراجعه کنندگانش را جلب کند.

پزشکان متخصص و کادر مجرب کلینیک زیبایی لاله زیبای طبیعی شما را تضمین می‌کند و به شما کمک می‌کند تا شادابی و جذابیت خود را با رنگ کردن ابرو و کاشت آن، دوچندان کنید.

رنگ کردن ابرو بعد از کاشت

کلام آخر

در این مطلب روشی را به شما معرفی کردیم که با استفاده از آن می‌توانید ابروهای جذاب و پر پشتی داشته باشید و این عمل را یکبار برای همیشه انجام دهید. کاشت ابرو روشی است که زیبایی ابروهای شما را بیش از پیش می‌کند و چهره شما را جوان تر از آنچیزی که هست؛ نشان می‌دهد. ابروهای کاشت نیاز به مراقبت دارند. به همین منظور مراقبت های بعد از کاشت ابرو را نیز مطالعه فرمایید.

انجام تغییراتی چون رنگ ابرو و اصلاح آن‌ها، نیاز به رعایت شرایط خاصی دارد که پیش‌تر به آن‌ها اشاره کردیم. کلینیک زیبایی لاله برای رسیدن به نتایج خارق العاده کنار شما است. اگر سوالی درباره کاشت و رنگ کردن ابرو دارید، با کارشناسان این مرکز، در میان بگذارید.



اولین هدف ما، کیفیت بالای خدمات می باشد و امیدواریم در راه حفظ و ارتقاء کیفیت همواره از راهنمایی و پشتیبانی مشتریان خود برخوردار باشیم.

کلینیک زیبایی لاله

تماس با ما

  • شعبه 1 : تهران، سعادت آباد، بالاتر از میدان کتاب، بلوار فرحزادی، پلاک 115، طبقه دوم

  • شعبه 2 : تهران، نیاوران، چهارراه مژده، خیابان مصطفی مقدسی، جنب داروخانه نجفیان

  • تلفن : 22084007-21(98+)

  • پشتیبانی آنلاین : 09128729266

  • ایمیل : info [@] cliniclaleh.com

طراحی سایت از آشیانه پارس

کلیه حقوق مادی و معنوی این وبسایت متعلق به درمانگاه تخصصی پوست و مو لاله میباشد.
طراحی و بهینه سازی سایت از آشیانه پارس