کاشت ابرو | مراحل، ماندگاری، هزینه ها، مزایا و معایب

28 آذر 1401
کاشت ابرو | مراحل، ماندگاری، هزینه ها، مزایا و معایب

کاشت ابرو، يكي از راه­های زیبایی در افراد است. بسیاری از افراد که برخی از موهای ابروی خود را از دست داده­اند، به‌دلیل ظاهر خود دچار عدم اعتماد به­نفس هستند. ابرو، به عنوان یکی از اجزای اساسی صورت نقش زیادی در زیبایی ما دارد. به کمک کاشت، می­توان این زیبایی را دوباره به صورت برگردانند و به ­وسیله آن درخشید.

كاشت ابرو چیست؟

در این روش از قسمت­هایی مثل پشت سر و مابین دو گوش افراد، مو گرفته می­شود و در ناحیه ابرو کاشته خواهد شد. دلیل انتخاب نواحی نام­برده این است که در این نواحی فولیکول مو که وظیفه اصلی رشد را دارد، یافت می­شود.

بعد از کاشت ابرو، تا مدت طولانی (گاهی تا پایان عمر) این رشد حفظ خواهد شد و این گونه تصور می شود که ابرو مجددا رشد کرده­است. این ابرو، درست مثل ابروی طبیعی شما قابلیت اصلاح دارد و می­توان به آن شکل­های مختلفی داد.

کاشتن ابرو برای چه افرادی مناسب است؟

افرادی که به سبب حادثه یا مشکلات ژنتیکی و بالا رفتن سن دچار ریزش مو­های ابروی خود شده­اند، می­توانند برای اعتماد به­نفس بیشتر و ظاهر زیبا این جراحی را انجام دهند. افراد مختلف با داشتن بانک موی مناسب، می­توانند بدون هیچ مشکلی، کاشت ابرو را انجام دهند. محدودیت­های سنی، حساسیت­های دارویی و بیماری زمینه­ای ممکن است مانع کاشت شود که در این صورت دکتر متخصص شما را راهنمایی خواهد کرد.

مراحل کاشت ابرو به ترتیب اجرا

به­ طور کلی این کاشت را می­توان دارای 3 مرحله دانست که در ادامه ذکر خواهیم کرد.

مرحله اول: تقارن­سازی

در مرحله اول، با توجه به شرایط ابرو و نظر مراجعه­کننده، فرم نهایی انتخاب خواهد شد. در این مرحله باید متقارن­سازی توسط جراح صورت بگیرد و عیب­ها برطرف شوند. ضمن آنکه، سلیقه فرد متقاضی بسیار دخیل است او می­تواند فرم نهایی کاملا بر اساس چیزی که مورد پسندش است انتخاب کند.

مرحله دوم: برداشت مو (برداشت گرافت)

همانطور که گفتیم در این مرحله از مناطقی که دارای فولیکول هستند، گرافت برداشته می­شود. در مرحله برداشت مو، تلاش می­شود که تار­های نازک برای کاشت ابرو جدا شوند تا ماندگاری بیشتر شود. تارهای نازک، دارای فولیکول بیشتری هستند. در رابطه با ابروی خانم­ها، به دلیل اینکه دارای ظرافت بیشتری است مو­های پشت گوش، برای کاشت مناسب­تر است. آقایان بهتر است گرافت خود را از پشت سر بردارند.

مرحله سوم: کاشت مو (کاشت گرافت)

در مرحله نهایی، گرافت­های برداشته­شده در شرایط آزمایشگاهی مهیا می­شوند و حالا دیگر آماده کاشت ابرو هستند. ناحیه ابرو کاملا بی حسی موضعی را تجربه می­کند و سپس سوراخ­هایی بسیار ریز در این نواحی ایجاد خواهد شد. در مرحله بعد، دکتر با توجه به زاویه گرافت­ها، آنها را داخل حفره­های ایجاد شده، خواهد کاشت و به این شکل کاشت به پایان خواهد رسید.

کاشت ابرو | مراحل و هزینه ها

مزایا و معایب کاشت ابرو چیست؟

این روش زیبایی دارای مزیت­ها و عیب­های مختلفی است که در ادامه به آنها خواهیم پرداخت.

  • مزایا: رها شدن از ابزار آرایش ابرو مثل مداد و مشکلات مربوط به آن، امکان اصلاح ابرو و دادن شکل­های خاص درست مثل قبل از ریزش، امکان رنگ ابرو، ایجاد زیبایی با مو­هایی پر پشت در این ناحیه
  • معایب: امکان از بین رفتن خواب یکسان ابرو در صورت عدم توجه به زاویه کاشت، ایجاد زخم، تورم و کبودی خفیف در ناحیه ابرو، احساس خارش به مدت چند روز پس از کاشت ابرو

کاشتن ابرو چه میزان ماندگاری خواهد داشت؟

نتیجه این کاشت تا حد زیادی به مرکز زیبایی که به آن مراجعه کرده­اید بستگی خواهد داشت. کاشت به شکل مادام­العمر بیشتر جنبه تبلیغی دارد. اتفاقات مختلف می­تواند باعث ریزش مجدد مو­های ابروی شما شوند.

با این حال کاشت ابروی طبیعی، می­تواند برای مدتی نسبتا طولانی زیبایی خود را حفظ کند تا سالیان زیادی پرپشت باقی بماند. استفاده از لوازم آرایشی استاندارد، نازک نکردن بیش از حد ابرو و توجه به سلامت مو­های آن می­تواند مدت ماندگاری کاشت را افزایش دهد.

هزینه کاشت ابرو به چه صورت است؟

مقدار دقیق این هزینه را باید با توجه به شرایط ابروی خود و از طریق مشاوره به­دست بیاورید. هزینه، بر اساس تعداد گرافت­های کاشته شده و نرخ مصوبه وزارت بهداشت خواهد بود. این موضوع نشان­ دهنده این است که هر کلینیکی دارای نرخ به ­خصوص نیست و همگی آنها از نرخ یکسانی استفاده می­کنند.

برای اطلاعات بیشتر به صفحه هزینه کاشت ابرو مراجعه فرمایید.

جمع­ بندی

برای کاشت ابرو حتما به مراکز معتبر زیبایی مراجعه کنید. كلینیک لاله به عنوان کلینیک معتبر کاشت مو و ابرو در خدمت شما عزیزان است. با مراجعه به بخش درخواست مشاوره کاشت ابرو، از قیمت­ها و مشاوره درباره کاشت مو و ابرو مطلع شوید.

بقث



اولین هدف ما، کیفیت بالای خدمات می باشد و امیدواریم در راه حفظ و ارتقاء کیفیت همواره از راهنمایی و پشتیبانی مشتریان خود برخوردار باشیم.

کلینیک زیبایی لاله

تماس با ما

  • شعبه 1 : تهران، سعادت آباد، بالاتر از میدان کتاب، بلوار فرحزادی، پلاک 115، طبقه دوم

  • شعبه 2 : تهران، نیاوران، چهارراه مژده، خیابان مصطفی مقدسی، جنب داروخانه نجفیان

  • تلفن : 22084007-21(98+)

  • پشتیبانی آنلاین : 09128729266

  • ایمیل : info [@] cliniclaleh.com

طراحی سایت از آشیانه پارس

کلیه حقوق مادی و معنوی این وبسایت متعلق به درمانگاه تخصصی پوست و مو لاله میباشد.
طراحی و بهینه سازی سایت از آشیانه پارس