کاشت ریش و سبیل

17 بهمن 1401
کاشت ریش و سبیل

ریش و سبیل از مهم­ترین اجزای صورت هر مردی است که برای برخی از آقایان پرپشت بودن آن از اهمیت بالایی برخوردار است.

بعضی افراد ممکن است به هر دلیل از این ویژگی محروم باشند و همین موضوع در آن‌ها احساس بدی به ­وجود بیاورد. کاشت ریش و سبیل مناسب چنین افرادی است تا بتوانند چهره­ دلخواهشان را داشته باشند.

کاشت ریش کار سختی نیست و عوارض خاصی هم ندارد. این روش به‌عنوان یکی از روش­های امن در سراسر دنیا شناخته می­شود. امروز قصد داریم این نوع کاشت را کامل بررسی کنیم و اطلاعات جامعی از آن به شما ارائه بدهیم؛ پس تا انتهای مقاله همراه ما باشید.

کاشت ریش و سبیل چیست و چگونه انجام می­شود؟

این عمل را ممکن است پیوند ریش یا پیوند سوزن‌سوزنی نیز بنامند. کاشت ریش و سبیل یک عمل زیبایی است که توسط پزشک متخصص برای افراد متقاضی انجام می­شود تا با استفاده از آن ظاهر زیبا­تری داشته باشند.

در این روش مشابه روش کاشت ابروی خانوم­ها عمل می­شود. ابتدا باید از پشت گردن فولیکول­های مو به‌دقت برداشته شوند و سپس آن‌ها را از یکدیگر جدا کنند.

در مرحله آخر این فولیکول­ها درون پوست کاشته می­شوند و عمل به پایان می­رسد. از مزیت­های روش FUE این بوده که جای زخم و بخیه باقی نمی­گذارد. به همین دلیل حین کاشت و بعد از آن شما دردی را تجربه نمی­کنید.

کاشت ریش و سبیل

چه کسانی نیاز به کاشت ریش دارند؟

  • افرادی که ریش و سبیل یکنواختی ندارند.
  • افرادی که به ­دلیل حوادث مختلف بخشی از رشد موهای صورت­شان از دست رفته است.
  • افرادی که به ­خاطر آلرژی، مو­های صورت­شان می­ریزد.
  • افرادی که ریش و سبیل کم پشت دارند و می­خواهند حجم آن را افزایش دهند.

انجام این عمل به چنین افرادی حس اعتماد به­نفس خواهد داد. البته این مورد کاملا شخصی و سلیقه­ ای است. ممکن است برخی خود را همان­طور که هستند، دوست داشته باشند و برخی دیگر به­ دنبال تغییر  بگردند.

آیا برای انجام این عمل آمادگی­ های خاصی لازم است؟

برای این عمل، رعایت کردن برخی بایدها و نبایدهایی لازم است که شما باید حتما آن‌ها را در نظر بگیرید. پیش از عمل خود الکل نخورید؛ چراکه ممکن است داروی بی­هوشی روی شما اثر نکند.

این احتمال نیز وجود دارد که خون شما رقیق­تر شود و حین عمل خون­ریزی کنید. با پزشک متخصص خود مشورت کنید و در صورت نیاز تمرینات ورزشی خاصی را انجام دهید. مو­های پشت سر را نتراشید، چراکه قرار است فولیکول مو از همان ناحیه برداشته شود.

در نظر داشته باشید که بدون این بانک مو امکان کاشت ریش نخواهد بود. سیگار و نیکوتین روند درمان را کند می­کند؛ پس حداقل از یک هفته پیش از عمل سیگار را کنار بگذارید. برای درمان سریع­تر ویتامین سی مصرف کنید و نسبت به حساسیت­های خود آگاه باشید.

آیا کاشت سبیل و ریش دارای عوارضی هم هست؟

میتوان گفت عوارض غیر قابل جبران و ماندگار، خیر و ممکن است عوارض خفیفی داشته باشید که در ادامه آن‌ها را ذکر خواهیم کرد. این عوارض عبارت‌اند از:

  • خون‌ریزی خفیف در برخی از موارد
  • عفونت
  • بی­حسی و سفتی پوست
  • احساس درد و گرما
  • تورم پوست
  • ظاهر بد مو­های پیوند شده
  • رشد بد مو­های پیوندی

این علائم همگی موقتی هستند و پس از مدت کوتاهی از بین خواهند رفت. برای اینکه نگرانی­تان برطرف شود، در این باره با دکتر خود مشورت کنید و از او راهنمایی بخواهید.

کاشت ریش و سبیل

برای کاشت سبیل و ریش چند جلسه درمان لازم است؟

روش­های مختلفی برای انجام این عمل داریم. معروف­ترین و موثر­ترین روش که در حال حاضر بیشتر کلینیک­ های زیبایی معتبر از آن استفاده می­کنند روش FUE است که گرافت­ها به شکل نواری از پشت سر برداشته می­شوند.

اگر صورت شما دارای مقادیر بسیار پایینی از مو باشد، قطعا با یک جلسه نمی­توانید مشکل خود را حل کنید. در جلسات بعدی قسمت­های میانی پر خواهند شد.

هزینه کاشت مو آقایان چگونه مشخص می­شود؟

نرخ کاشت سبیل، مو و ریش به­ دست نهاد­های درمانی دولتی تعیین می­شود یک نرخ نامشخص نیست. این عدد بر اساس تعداد گراف­ها محاسبه می­شود و کلینیک­ های زیبایی نمی‌توانند چیزی بیشتر یا کمتر از آن از شما بگیرند.

برای اینکه از مبلغ دقیق عمل خود اطلاع کسب کنید، بهتر است قبل از انجام آن با پزشک متخصص درباره نوع عمل، چگونگی آن و هزینه­ های احتمالی مشورت نمایید. این کار علاوه بر اینکه قیمت حدودی برای شما مشخص می­کند، روش کار را هم به شما نشان خواهد داد و نگرانی­های احتمالی را از بین می­برد.

جمع ­بندی

کاشت ریش مناسب افرادی است که به­ دنبال ریش پر پشت هستند. ممکن است مردان به هر دلیلی ریش­های خودشان را از دست داده باشند و حالا دیگر صورت­شان دارای مقدار کمی مو باشد. البته کاشت ابرو برای آقایان نیز از دیگر خدمات کلینیک لاله می باشد.

این افراد می­توانند به کمک کاشت، موهای از دست رفته خود را برگردانند و چهره جدیدی داشته باشند. برای انجام این عمل نیاز است که شما مراقبت ­های بعد از کاشت را به درستی انجام دهید.

با اینکه روش کاشت ایمن است، اما شما باید عوارض احتمالی را در نظر بگیرید و نسبت به آن آگاه باشید. ممنونیم که با کلینیک تخصصی زیبایی لاله همراه بودید. امیدواریم از مطالب گفته­ شده بیشترین استفاده را کرده باشید.



اولین هدف ما، کیفیت بالای خدمات می باشد و امیدواریم در راه حفظ و ارتقاء کیفیت همواره از راهنمایی و پشتیبانی مشتریان خود برخوردار باشیم.

کلینیک زیبایی لاله

تماس با ما

  • شعبه 1 : تهران، سعادت آباد، بالاتر از میدان کتاب، بلوار فرحزادی، پلاک 115، طبقه دوم

  • شعبه 2 : تهران، نیاوران، چهارراه مژده، خیابان مصطفی مقدسی، جنب داروخانه نجفیان

  • تلفن : 22084007-21(98+)

  • پشتیبانی آنلاین : 09128729266

  • ایمیل : info [@] cliniclaleh.com

طراحی سایت از آشیانه پارس

کلیه حقوق مادی و معنوی این وبسایت متعلق به درمانگاه تخصصی پوست و مو لاله میباشد.
طراحی و بهینه سازی سایت از آشیانه پارس