6 موردی که قبل از کاشت ابرو باید بدانید

18 دی 1401
6 موردی که قبل از کاشت ابرو باید بدانید

کاشت ابرو، يكي از روش­های زیبایی صورت است که افراد زیادی ممکن است به دلایل مختلف آن را انجام دهند. این روش یکی طبیعی­ ترین روش­ها، برای بازیابی مو­های از دست رفته در ناحیه ابرو است. قبل از انجام این جراحی، نکاتی هستند که شما حتما باید درباره آنها اطلاعات کافی داشته باشید.

1- كاشت ابرو چیست؟

کاشت ابروی طبیعی، به طور کلی بدین معناست که ما از بانک مو فولیکول­ های مو را برداریم و داخل حفره های ابرو بکاریم. فولیکول­ها عامل رشد مو­های ما هستند و برای رشد مجدد لازمند. این عنصر، معمولا از پست سر و زیر گوش برداشته و در ابرو کاشته می­شود. در این فرایند ما خود مو را نمی­کاریم. بلکه عنصر سازنده و عامل رشد را خواهیم کاشت.

2- كاشت ابرو چه مزایا و معایبی دارد؟

مهم­ترین مزیت کاشت ابرو، پرپشت شدن ابروهای شما به شکل طبیعی و بهترشدن ظاهر شماست. افرادی که به شکل ژنتیکی یا بر اثر حادثه دچار ریزش مو­های ابرو خود شده­اند، با استفاده از این روش می­توانند اعتماد به­نفس خود را دوباره به­دست بیاورند. چرا که ابرو یکی از مهم­ترین اجزای صورت است.

روش کاشت از تمامی روش­های موجود طبیعی­تر بوده و مصنوعی جلوه نمی­کند. در برخی از مواقع ممکن است که فولیکول­ها در زاویه درستی قرار نگیرند و خواب ابرو را بهم بزنند. تجربه جراح شما می­تواند تا حد زیادی این مشکل را حل کند.

سرعت رشد مو­های کاشته شده از مو­های خود ابرو بیشتر است، بنابراین شما تا مدتی نیاز به اصلاح پی در پی دارید. مو­هایی که برای کاشت ابرو استفاده شده ­اند تا حدودی متفاوت از مو­های طبیعی خود ابرو هستند. در برخی مواقع ممکن است شما برای نتیجه بهتر به بیش از یک جلسه جراحی نیاز داشته باشید.

3- هزینه کاشت ابرو به چه شکل است؟

هزینه کاشت، بر اساس نرخ مصوب وزارت بهداشت خواهد بود و تعداد گرافت­های کاشته شده این هزینه را تعیین می­کند. این هزینه در تمام کلینیک­ها یکسان است و کسی نمی­تواند مبلغی بیشتر یا کمتر از حد تعیین شما از متقاضی طلب کند. برای آگاهی بهتر نسبت به موضوع می­توانید از کلینیک مورد نظر درباره این مورد مشاوره بگیرید.

4- مراحل کاشت ابرو چگونه خواهد بود؟

کاشت ابرو، به طور کلی دارای 3 مرحله است. در مرحله اول فرم ابرو­های مشخص­ خواهند شد و پزشک با توجه به فرم انتخابی شما متقارن­سازی را انجام خواهد داد. سپس از پشت سر یا گوش فولیکول­ های لازم برداشته می­شوند و در شرایط آزمایشگاهی برای کاشت آماده خواهند شد.

سپس حفره هایی در ابرو ایجاد می­شود. گرافت­ ها با دقت زیاد و با توجه به زاویه رشدی که دارند، در این حفره­ ها کاشته می­شوند. با پایان مرحله سوم جراحی به پایان می­رسد.

5- دوره نقاهت کاشت ابرو چقدر است؟

دوره نقاهت کاشت ابرو چیزی حدود یک هفته خواهد بود. عوارض طبیعی کاشت بعد از این دوره از بین خواهد رفت. ممکن است در هفته ­های اول شاهد ریزش مو­های کاشته باشید که موردی جدی نیست. حدودا بعد از 6 ماه، شما دیگر جلوه طبیعی ابرو­های خود را خواهید دید و بدون هیچ مشکلی می­توانید از ظاهر جدید خود لذت ببرید.

بعد از گذشت مدت 9 ماه بیش از 90 درصد گرافت­ها در جای خود قرار می­گیرند و رشد ابرو را ادامه خواهند داد.

6- عوارض انجام جراحی ابرو

کاشت ابرو، روش ایمنی است و با کمترین عوارض ایجاد می شود. عوارض کم این جراحی شامل ورم، خارش، قرمزی پوست و حساسیت­هایی از این دست است که بعد از چند روز از بین می­روند. تنها دو خطر جدی هستند که ممکن است نتیجه جراحی را تهدید کند.

اول اینکه کمتر از 80 درصد گرافت­ها بتوانند به وظیفه خود عمل کنند. در این صورت، جراحی با شکست مواجه بوده است. تهدید دوم این است که فولیکول­ها در زاویه درستی قرار نگیرند. در این صورت نیز خواب ابرو بهم خواهد ریخت و ظاهر مناسبی نخواهد داشت. ما در کلینیک زیبایی لاله این تضمین را به شما می دهیم که تمام جوانب کار با دقت پزشکان مجرب بررسی می شود تا شما به بهترین نتیجه ممکن دست پیدا کنید.

جمع­ بندی

کاشت ابرو در صورتی در یک مرکز زیبایی معتبر انجام شود دارای کمترین عوارض ممکن خواهد بود. چراکه پزشکان می­توانند بر اساس تجربه خود از شدت عوارض کم کنند. کلینیک زیبایی لاله به عنوان مرکز تخصصی کاشت مو و ابرو، آماده خدمت ­رسانی به شما عزیزان است. برای اطلاعات بیشتر در خصوص کاشت ابروی طبیعی، می­توانید فرم مشاوره مربوط به کاشت را در وبسایت ما پر کنید تا از جزییات کار مطلع شوید.



اولین هدف ما، کیفیت بالای خدمات می باشد و امیدواریم در راه حفظ و ارتقاء کیفیت همواره از راهنمایی و پشتیبانی مشتریان خود برخوردار باشیم.

کلینیک زیبایی لاله

تماس با ما

  • شعبه 1 : تهران، سعادت آباد، بالاتر از میدان کتاب، بلوار فرحزادی، پلاک 115، طبقه دوم

  • شعبه 2 : تهران، نیاوران، چهارراه مژده، خیابان مصطفی مقدسی، جنب داروخانه نجفیان

  • تلفن : 22084007-21(98+)

  • پشتیبانی آنلاین : 09128729266

  • ایمیل : info [@] cliniclaleh.com

طراحی سایت از آشیانه پارس

کلیه حقوق مادی و معنوی این وبسایت متعلق به درمانگاه تخصصی پوست و مو لاله میباشد.
طراحی و بهینه سازی سایت از آشیانه پارس