تفاوت کاشت ابرو با تتوی ابرو

08 آبان 1401
تفاوت کاشت ابرو با تتوی ابرو

یکی از نشانه های افزایش سن در افراد، کم حجم شدن و ریزش ابروها خواهد بود؛ زیرا برخی از افراد با افزایش سن دچار ریزش ابروها خواهند شد. به همین دلیل برای بازگردان زیبایی، جذابیت و سن جوانی در چهره خود خواهید توانست از کاشت ابروeyebrow transplant طبیعی استفاده نمایید. عمل زیبایی برای افرادی مناسب می باشد که به هر دلیلی اعم از افزایش سن، بیماری، استفاده مکرر از مواد شیمیایی مخصوصا رنگ ها و مدادهای مخصوص ابرو و غیره دچار ریزش ابروهای دائمی شده اند.تفاوت کاشت ابرو با تاتو ابرو را در این مقاله مورد بررسی قرار می دهیم.

کاشت ابرو چیست و چگونه انجام می شود؟
عمل زیبایی کاشت ابرو یکی از عمل های زیبایی موجود و محبوب مخصوصا در بین زنان بوده که موجب افزایش اعتماد به نفس و زیبایی در بین افراد خواهد شد. یکی از نکات مثبت پیوند ابرو در مقایسه با سایر عمل های زیبایی، عدم نیاز به مراقبت در بیمارستان خواهد بود. برای جلوگیری از احساس درد در طول انجام عمل زیبایی کاشت ابرو طبیعی، از بیهوشی موضعی استفاده خواهد شد. پزشک متخصص برای دستیابی به نتایج عالی، با ظرافت و دقت بالایی کار کرده تا شما متقاضی کاشت ابرو از نتایج نهایی پیوند ابرو راضی باشید. برای مشاهده یک خروجی عالی پس از انجام عمل زیبایی کاشت ابرو طبیعی، بین 250 تا 400 فولیکول موی سالم نیاز خواهد بود که با توجه به وسعت ناحیه گیرنده، این تعداد متغیر می باشد.

کاشت ابرو طبیعی

برای کاشت ابرو طبیعی از موهای سر افراد به عنوان مناطق اهدا کننده استفاده خواهد شد. از نقاط اهدا کننده مو برداشته شده و در ناحیه ابروها کاشته خواهد شد. موهایی که استخراج می شوند باید بافت و ظاهری همانند ابروها داشته باشند. برخلاف تاتو ابرو نتایج حاصل از پیوند ابرو به گونه ایست که کاندید کاشت ابرو توانایی اصلاح، موم و یا حتی بند انداختن را دارا می باشد. همچنین نتایج نهایی حاصل از کاشت ابرو دائمی خواهد بود. همانطور که گفته شد برای کاشت ابرو از روش FUE استفاده خواهد شد که در این روش با استفاده از یک میکروپانچ فولیکول ها جدا شده و در محل مورد نظر کاشته خواهند شد. استفاده از این روش موجب می شود که فولیکول ها بدون هیچ گونه آسیب دیدگی کاشته شده و تعداد زخم ها به حداقل برسد تا جای آنها قابل مشاهده نباشد. بسیاری از افراد که در حوادثی مانند سوختگی و غیره ابروهای خود را از دست داده اند قادر خواهند بود که از کاشت ابرو استفاده نمایند.



اولین هدف ما، کیفیت بالای خدمات می باشد و امیدواریم در راه حفظ و ارتقاء کیفیت همواره از راهنمایی و پشتیبانی مشتریان خود برخوردار باشیم.

کلینیک زیبایی لاله

تماس با ما

  • شعبه 1 : تهران، سعادت آباد، بالاتر از میدان کتاب، بلوار فرحزادی، پلاک 115، طبقه دوم

  • شعبه 2 : تهران، نیاوران، چهارراه مژده، خیابان مصطفی مقدسی، جنب داروخانه نجفیان

  • تلفن : 22084007-21(98+)

  • پشتیبانی آنلاین : 09128729266

  • ایمیل : info [@] cliniclaleh.com

طراحی سایت از آشیانه پارس

کلیه حقوق مادی و معنوی این وبسایت متعلق به درمانگاه تخصصی پوست و مو لاله میباشد.
طراحی و بهینه سازی سایت از آشیانه پارس